fredag 4 februari 2011

Jaha, då var det lite sjukstuga igen då.
Agnes vaknade 4 i natt och bara skrek, hade jätte ont i magen, strax efter började hon spy. Tog tempen på henne, låg precis under 38. Men vi somnade om rätt snabbt.
Agnes fick 5 års vaccination igår, så jag tror att det är därför hon mår så här.
Idag så har hon lite feber men inge mera kräk.

Har blivit en inne dag idag. Vi har lagt pussel till förbannelse och sen så har barnen sovit i nästan 3 timmar. Då passade jag på att titta på mina älskade serier. Idag var det Grey´s Anatomy och The Vampire Diaries som gick av stapeln. Har ett avsnitt av Private Practice att se oxå. I lover internet och alla olika amerikanska sidor där man kan streema ifrån, istället för att ladda hem.
Helgen ska spenderas av jobb och barnledigt. Ska bli sååååå skönt att få lite sovmorgon på söndag.

Ne nu ska jag passa på att träna lite innan jag hoppar in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar