måndag 21 mars 2011

Men det här med att blogga går ju jätte bra.
Har egentligen hur mycket som helst att skriva, men det har varit så mycket senaste veckorna så jag har varken hunnit eller orkat.

Vi har flyttat nu till evakueringslägenheten på Tövädersgatan, men det blir ju snart flytt igen då vi ska flytta till våran permanenta lägenhet på Lagerlöf.
Så himla dryt att behöva flytta igen, men va gör man inte för att få ett hem man trivs i.

Förra veckan var jag schemaansvarig på jobbet då vår ena gruppledare hade semester. Det var verkligen jätte kul, men jag var helt slut på kvällarna. Jag är liksom inte van att vara på jobbet kl 6,30 för att hålla på med massa pappersjobb. All planering har gått bra och jag har fått massa beröm. Jag ska ev bli schemaansvarig när ord.gruppledare ska vara ledig och behöver avlastning. Vore jätte kul.

Ne nu ska jag kasta barnen i säng. BB börjar ju snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar